måndag, november 05, 2007

2007-10-31


Ute i frihet!
Stressig dag det här. Man ligger och slaggar lite skönt i en härlig ballong och helt plöstligt ska man skakas fram och tillbaka och åka ut i kylan.
Mamma verkade lite skum tyckte jag, (kanske för att hon andats i nån slang med gas) men farsan verkade vara en lugn kille.
Mamma hade varit duktig sa alla, och jag instämde för jag kom ut i alla fall. Även om jag också fick en slang i munnen och näsan tills jag fixade andningen själva.
När mamma rullade iväg fick jag hänga lite i pappas knä på BB.
Vi kollade på ”Bonde söker fru”, ”Heroes” och ”Americas got talent”. Tråkiga program allihopa som jag lätt sov mig igenom. Det sista var tom väldigt jobbigt och jag fick faktiskt lov att skrika lite.
Eftersom jag är ganska trött efter dagens berg- och dalbana så orkar jag inte skriva så mycket om dagen.

Inga kommentarer: