torsdag, november 22, 2007

2007-11-21 Nya kilo!



Mor och far såg ut som luffare idag.
De verkade inte ha fått mycket sömn alls inatt för deras ögon hängde som tunga lock, och hade man inte vetat bättre så skulle man trott att de varit på ett rejält party igår kväll. Jag tyckte däremot natten var ganska innehållsrik. Jag låg och testade mina stämband några gånger och så tyckte jag inte att det var läge att sova så mycket just i natt. Desto tröttare har jag varit under dagen.

Idag har jag avverkat ytterligare ett vikt-test hos barnmorskan.
Nu väger jag EXAKT lika mycket som en säck potatis som väger 4,115 kg!

Nu e det snart dags för landskamp! Dags att ladda upp med kolhydrater!

Vad är det på menyn ikväll ? Aah Tutt-mjölk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Rufus gubben ! Nu börjar det likna något , när momo o mofa Ingvar kommer ner till dig i December så har du väl blivit jätte stor. Kraaaam o pussss.Från några som längtar