torsdag, januari 31, 2008

2008-01-31

FORE!

Första golfrundan med golftokiga morfar Ingvar och mormor. Jag slog vad med morsan om att Ingvar skulle vinna över mormor... och se jag blev tio kronor rikare. Mamsen hejade på mormor allt vad hon kunde men det hjälpte inte. Det va lite mycket flams på dem två. Det konstaterades också att min barnvagn egentligen är en förklädd golfvagn, med golfhjul och hela kittet. Undrar om mammsen och pappsen visste det när dem köpte den
Annars har det inte hänt så mycket idag, mest softat. Softade lite hos min nya hund, morfar Ingvar tyckte att det här var en bättre storlek för mig. Jag håller med!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ RUFUS !

Det var ju en riktigt härlig häftig hund som du fått !
Det ser så skönt ut där du ligger !
Många kramar till dig från din farmor o farfar