lördag, februari 02, 2008

2008-02-02


Händer! Jag har fattat vad man har sina händer till! Idag har jag helt medvetet greppat tag om mammas finger, tagit tag i hennes ansikte och flyttat på leksaker som mamma har hållit upp mitt framför näsan.
Jag är rätt så stark nu också och tycker väl att jag kan sitta lite själv... men det är lite vingligt, tycker mammsen som inte kan hålla sig borta från att stödja upp mig. Annars har det inte hänt så mycket, tog en sväng till Bålsta och handlade en present till Alicia för hon har varit sjuk. Jag tyckte synd om henne, men nu är hon hemma från sjukhuset och verkar friskare.
Skulle fått slaggat i vagnen idag, men först regnade det hela dagen och sedan övergick det till ett sagolikt vinterlandskap. Jag och mammsen stod och tittade när snön täckte mormors och morfar Ingvars terass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej igen RUFUS !

Här i malmö finns ingen snö .så vi ser inga vackra motiv att beundra !
Det som är härligt är att det är ljusare om kvällen ,det är inte ens mörker vid 5 tiden !
Så duktig du är farmor o farfar kollar och faschineras varje dag !
Din frisyr är också härlig !
Gjorde du dig helgfin?
KRAMAR FARMOR O FARFAR