söndag, april 27, 2008

2008-04-19 Picknick

Idag njöt vi av solen på Ribban beachen och mamma hade fixat pannkakor och saft som vi tryckte i oss (alla utom jag). Jag blev ganska snabbt röd som en kräfta på mina små äppelkinder av den starka solen och kanske har jag ärvt en släng av pappas hudton, även om det kanske var lite osmart av mina päron att inte smeta in mig med sololja innan vi sprang ut i värmeböljan.
På bilden så kan ni bevittna att jag faktiskt nu blivit så duktig så att jag kan stå alldeles själva!! ....men eftersom bilder aldrig ljuger så är det nog jag som ljuger istället... (pappa stöttar faktiskt upp mig med en hand)... men ändå. Pappas mage är för övrigt ganska mjuk att stå på.
Mor är rar och snäll som fixar min mat och puré. Själv sitter jag i hennes knä och försöker knåpa ut hur en såndära mugg fungerar. Det går sådär bra.

Inga kommentarer: