söndag, april 27, 2008

2008-04-26

Vilken sol!
Idag var vi o hälsade på hos farmor och farfar. Vi gick en jättepromenad i området där farsan hade växt upp när han var en lika liten skit som jag och sedan blev det bullar, kaffe och fotboll på tv hos farmor o farfar. Dagen fortsatte vidare till vår egen gräsmatta, och solens stålar belyste fortfarande den lilla gröna plätt som vi har framför vårt hus. Jag invigde förresten min nya fina gröna solhatt idag, och notera också att fotbollen fortfarande hänger med mig som en bästa vän! Framåt kvällen blev det mat-shopping på Konsum. Mamma bar på matkassarna, pappa bar på mig och jag bar på popcornen! På kvällen blev det mys!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ RUFUS !!!

Härligt att du får hjälpa till att bära !
En lagom "lätt " vara !
Fantastiskt.. då man tänker på att du är inte medveten om innehållet i påsen !
Det dröjer ännu ett tag till att du får smaka ......Då tror vi att det blir svårt att släppa taget om en "SÅDAN DÄR PÅSE "
MÅNDAGS KRAMAR PÅ DIG UNDERBARA RUFUS

Anonym sa...

Hej mormor o morfar Ingvars , stora pojke , du har ju växt jätte mycket sen sist , vi saknar dig ,men nu är det ju inte så många dagar kvar tills vi ses, det ska bli kul , du verkar ha blivit ,så duktig ! Pussar o kramar till våran lilla bus pojk för det är du väl? från Mormor o morfar Ingvar.