söndag, maj 11, 2008

2008-05-11 Nationalarenan!

Utflykt i huvudstaden var höjdpunkten på dagens agenda. Först och främst begav vi oss till fotbollsarenan eftersom jag lärt mig att det är något av det mest intressanta man kan titta på i nya städer när man är på utflykt. Därefter gick vi en skön lång promenad på Långholmen och käkade lunch i det gamla fängelset. Mysigt värre men av någon anledning bestämde jag mig för att inte vilja behålla så mycket av min mat utan lade det mesta på mina kläder och en stor klick på farsans byxor. Sedan somnade jag gott. Pappa och morfar Ingvar åkte tillbaka till fotbollsarenan när jag åkte hem. Det verkade som att de himmelsblå skulle möta några svarta benknäckare från Solna, och det var visst inget för mig. Därför har jag bestämt att nästa gång jag går in på detta ställlet så skall jag var iklädd blågula kläder!
..Some day I tell you....Some Day!

Inga kommentarer: