fredag, juni 13, 2008

2008-06-01

Vilken dag! Den skönaste dagen på mycket länge! Solen strålade och det gjorde jag också. Farmor och farfar, Faster veronika och Farbror Robot kom på besök och vi slöade hela dagen på gräset bakom huset. Jag var på mitt bästa humör och plaskade allt vad jag kunde i min bassäng. Superhärligt! Jag fick alla att skratta. ...och sen var det min tur att skratta. Farmor lekte med mig när jag svingade i gungan så jag skrattade så mycket som jag aldrig nånsin skrattat förut. Hade inte jorden varit rund så hade de säkert hört mig ända borta i Kina också. Jag tror att jag nästan skrattade så mycket så jag råkade pinka på mig. Tur att jag har blöja. Jag var så nöjd efteråt och belönades med en fin melon som lite grädde på moset. Oj vad jag smaskade och kladdade. Mycket gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ RUFUS !!
Det var en underbar söndag !
Farmor o farfar cyklade till dig för att eftermiddagsfika
Din mamma o du satt i trädgården o njöt ......din pappa blandade härligt badvatten i baljan till dig !
Du badade o stänkte .....vi andra skulle ta bilder i olika vinklar då du sharmade med olika" vattenposer "
Höjdpunkten på denna fina söndag var då du skrattade åt farmors" tokerier " !
Helt otroligt att du som bara var 7 månader förstod det "roliga " i då farmor var( tokrolig nästan som en clown )
Senare satt du i farmors knä på gräset och din farfar matade dig !
HÄRLIG SÖNDAGS LYCKA ......OCH SOLEN STRÅLADE I KAPP MED OSS ALLA !!!
LÖRDAGSKRAMAR FARMOR O FARFAR