lördag, juni 14, 2008

2008-06-06 Pappas dag!

Min pappa fyllde gubbe idag och hela sverige flaggade för honom. Det var spännande tyckte jag för redan på morgonen kom det folk til vårt hus. Farmor och farfar och Faster och farbror Robot sjöng "Ja må han gratulera" och vi mumsade tårta och sånt. Sedan gick vi till parken och eftersom pappsen fyllde år så sa farfar och farbro Robot att de lät honom vinna i minigolf, men jag tror att de hittade på. Pappa såg ju ut att vara helt överlägsen. Hela parken flaggade för Papps och jag också. Jag flaggade och viftade så mycket att vi inte ens kom med på bilden. Sedan stack lilla familjen iväg på mystur. Mamsens present till pappa blev en utflykt till högsta backen i platta skåne där vi skulle vila upp oss på mysigt hotell i två dagar. De sa att där var Såååå mysigt och precis som de vuxna så gjorde jag också en massa lata saker.. som tex..
...bara njuta av utsikten... ...underhålla mig sjävla med ett plastlock... ...och läste kartan för att veta var vi befann oss nånstans...

Inga kommentarer: