lördag, juni 14, 2008

2008-06-10 EM i FOTBOLL!

Som jag har längtat... ända sedan jag kom ut har jag sett fram emot denna dag. I närmare bestämt 7 månader och 10 dagar har jag väntat och så äntligen var det dags. Tyvärr så somnade jag innan matchen började...

Men jag hade laddat bra i alla fall och det är ju tanken som räknas. Jag och min fina komps Tekla visade sann supporter kultur (dock utan läktarvåld) och vi klädde oss i lagets färger och skrek ramsor som ingen varken hörde eller förstod. På plats i trädgården intog jag självklart den platsen som var närmast planen. Här hade jag full uppsikt över allt som hände och det var ingen som stod i vägen. Det var garanterat den bästa sittplatsen på hela arenan. Jag firade EM-starten med att skåla i nappflaska. Den andra plåtburken vågade jag inte ens röra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för senast kompis!Så laddade vi var innan matchen alltså. Synd att vi somnade båda två av ren nervositet.
Jag känner mig så cool bredvid dig på bilden, är ju bara hangaround i ditt gäng än så länge så jag blev så stolt att jag fick ladda inför matchen med dig. Igår fick jag en kusin förresten. En stor kille blev det. Han kom precis när Spanien gjorde sitt 2-1 mål. Jag undrar jag om det är så smart att ha med honom i vårt supportergäng...han för nog inte så mycket tur med sig menar jag. Fast annars är han nog snäll hoppas jag.
Hoppas vi ses snart!
Puss från Tekla