måndag, juli 28, 2008

2008-07-27 pappa!


Idag åkte pappa till Japan och Kina. Nåt OS eller vad det heter. Hoppas han kommer in i landet... Han snaggade av sig allt hår igår och såg lite ut som en tibetansk munk. Dem verkar ju vilja ha koll på folk där nere och pappa var inte så lik sig som på passet... Om de släpper in honom ska han vara borta och jobba där i en hel månad! Hoppas jag får åka på nåt sånt när jag blir stor... Det verkar ballt, men varmt och konstigt.

Hmmm... jag fick en känsla av att pappa inte ville släppa taget om mig på hela dagen. Som här tex när han sitter och drar mig i tröjan. Jag tycker som vanligt att jag klarar mig galant. Mamma och pappa har ju köpt ett perfekt vardagsrumsbord till mig. Lagom höjd och stort att krypa omkring på.
Efter bordkryp, körde vi pappa till kastrup och vinkade av honom där... Vi längtar redan tills han kommer hem!Men först måste pappa ta en massa fina kort, så jag kan ha koll på honom hemifrån!

Inga kommentarer: