torsdag, juli 03, 2008

2008-06-30 Åtta månader!

YIHOO!

Här kommer en kort sammafattning av vad jag gör nu för tiden.

Kryper.
Sitter.
Vinkar hej då.
Säger pappa, mamma, amba (lampa?) och uh-uuh (Rufus?)
Vill gärna resa mig. Kanske i morgon?
Fiser och skrattar efteråt.
Blåser så att det brummar på mammas och pappas hud.
Har fått två små (väldigt små) tänder.
Pussas med stort gap.
Vill inte sova lika lätt som förut.

Som ni ser har jag hittat roligare saker att göra i sängen än att sova...

Jag skjuter ut mig från bordet med fötter och händer.

Varför ska man sitta för nära mamma och pappa?
Och dessutom har jag börjat dissa mat! All mat är faktiskt inte god...

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej på dig vår ögonsten !
OJ OJ OJ som du kan !
Nu gäller det för mamma o pappa att "Plocka undan "
lite ömtåliga saker !
Det är härligt för dig när du är på upptäcktsfärd ,vrida o vända , tappa ,se allt i din egen lilla värld !
Ja du lilla Rufus det tar ett tag att "bli lärd "!
Härliga torsdagskramar till dig RUFUS från farmor o farfar