lördag, augusti 02, 2008

2008-08-02 Hundar och katter!


Idag har jag lekt med Harry, Tage, Bruno och en grå katt som jag inte har riktig koll på vad han heter. Kanske en namnlös herre? Markus, Helena och mamma har konstaterat att jag och pappa har samma hårfärg som Harry. Harry är den lilla terriern som står bakom mig...
Vi var vid deras hus redan klockan 10 på morgonen och åkte hem sena kvällen! Typ vid 19-tiden, jag var så trött efter all lek med Harry så jag höll på att somna vid matbordet.
Förresten så glömde mamma berätta att jag klarade 10-månaders testet när vi var på BVC i veckan... När mams besökte damernas lämnades jag ensam med min barnläkare och hon gav mig en kloss i varje hand. Vips förstod jag vad det hela handlade om och slog klossarna mot varandra... Inte speciellt svårt, men mamma blev uppenbarligen stolt. Undra om jag får en större utmaning om en månad när jag ska göra testet på riktigt?
Ja, det är väl ungefär som att klappa händerna? Här kan ni se mig klappa händerna när mamma hjälper Helena att vattna blommorna. Helenas föräldrar hade en stor och fin trädgård som jag fick krypa omkring i. Tänk om vi blev med trädgård nån gång?

Inga kommentarer: