söndag, oktober 12, 2008

2008-09-28 Mera framåt!

Nu har jag blivit så hooked på det här med att "gå-med-stöd-framför-mig" så jag avancerar snabbt och redan andra dagen efter att jag gjort upptäckten med kärran så ger jag mig nu på min sittstol. Nu är det dags för den att agera stödhjälp! Även idag klarade jag av att stapla iväg fyra-fem steg!
Efter en morgon i gåstolens tecken så var det dags att vila...Jag och morsan tog därför plats i de gulaste sofforna som såldes på loppisen i Sjöbo, men eftersom de varken var snygga eller speciellt bekväma så letade vi vidare efter bekväma vilo-pylar...och skam på den som ger sig! Helleluja! Det fanns tydligen fler än jag som anser det bekvämt att ha någonstans att sitta! Hela backen var full av sitt-don i alla dess färger och former! Mor och far shoppade 4 fina blåa stolar för 30 spänn, jag köpte en bok, farsan ett labyrinth spel, morsan lite honung, och sen åkte vi hem till gammel farfar på kalas!

Inga kommentarer: