söndag, oktober 19, 2008

2008-10-18

Vi fördrev nästan hela dagen ute i city idag!
Vi slog följe med pappas kompis Anders och lille Elie och vi tittade på knasiga människor som skrek i stan. Klockan tio lämnade vi hemmet och vi var inte hemma förrän klockan fyra. Solen sken, det regnade och det blåste, men vi tålde allt. Förutom den långa turen i stan så hann jag också med detta.
Packa upp och packa ner kläder ur min låda... Packa upp och packa ner kläder ur en annan låda. Först packade jag ur och sen packade jag ner. Ibland prickade jag rätt, men ibland gick det inte så bra.

...Krupit på golvet med min polare Björn Nallesson. ...Brum-brumat med min formel 1 bil. .. och beundrat mina framgaddar som börjar synas mer och mer!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej rufus !

Det är så härligt att se dig plocka i kläder i lådan !
Farmor o farfar har skrattat hjärtligt högt åt att den blå tröjan som du kastar ( den vill inte riktigt vara med där i lådan ) HI HI så kul det ser ut !
Nu är det inte så många dagar kvar till din 1 års dag !
Det skall bli en jättekul dag !
tisdagskramar farmor o farfar