fredag, januari 09, 2009

2008-12-15 En gris!

Dagen inleddes med några längder i bassängen med tillhörande plask och vattensånger..... Därefter stack jag hem till Famo och bakade Go-kaka!
Jag inledde bakdagen med att pinka ner mig totalt och eftersom mitt päron till farsa hade glömt ombyte så fick jag låna farmor gamla tröja. Jag såg ut som ett spöke.. eller en tjej med väldigt lång kjol.
Jag bakade på och det var skoj i alla fall. Från början fattade jag inte hur jag skulle fixa baket med efter några minuter rullade det på, bokstavligt talat.Jag gjorde mamma, pappa och mig själv (fast jag blev en ängel)..... och den största grisen av dem alla, ja han hette Rufus!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ RUFUS !!
PEPPARKAKS BAK !
DET VAR VÄLDIGT KUL !
DU VAR RIKTIGT DUKTIG PÅ ATT KAVLA UT DEGEN !!
FARMOR HADE KÖPT EN LITEN SÖT KAVEL TILL DIG ,
OCH DEN KUNDE DU HANTERA NÄSTAN MED EN GÅNG
MMMMMMM DINA PEPPARKAKOR BLEV JÄTTEGODA
SÅ FARMOR HOPPAS ATT VI GÖR OM BAKET NÄSTA ÅR
KRAM FARMOR O FARFAR