onsdag, februari 16, 2011

2011-02-15 Sjörövare....

Idag slog vi på stort.
Både jag o Alicia kunde joina skattjakten på det lite lyxigare hotellet några hundra meter bort och det var en fin avkoppling från både strand och bad.
Det inkluderade pirater, sjakktjakter, godisätande och det ena och det femte.
Det passade oss perfekt.
Vi fick coola röda hårband så att man skulle se ut som en ordentlig sjörövarfabbe och även om jag gillar Alicia så måste jag nog medge att det kanske inte såg så jäkla coolt ut med hårbandet på solmössan...
..men ok, hon är ju faktiskt tjej och har väl tydligen mer koll på mode än vad jag har.Resten av dagen:
Softa med pyssel böckerna.

2 kommentarer:

mormor o Ingvar sa...

Vad kul ni verkar ha det , få vara sjörövare och busa med massa andra barn. Stackars dig Rufus som har ramlat och slagit huvet så illa , så du var tvungen att sy. Tänk vad mycket du har att berätta för mormor när vi ses och lilla Betty som kan säga EA , mormor ska lära henne säga mormor när jag kommer till er. Pussi,pussi från oss

Betty & Rufus blogg! sa...

VI har det superkul!
Kram kram