tisdag, februari 22, 2011

2011-02-20 Indianerna anfaller!

Brorsan smet iväg idag med Alicia och våra nygamla polare Nils och Sofia till en såndär Indianträff och det var tydligen extremt coolt.
Men numera är det inte fredspipa runt en lägereld som gäller.
Chips och glass i stora lass är tydligen det som indianer ägnar sig åt nuförtiden och det var ju inte vidare tufft om jag får säga min mening.
Min sk "coola" bror verkar ju som vanligt inte ha så bra koll på läget för i så fall hade han insett att han inte bär upp sin indian skrud som någon vidare hövding direkt...
Hallå Brorsan, Sitting Bull hade nog blivit jävligt besviken om han sett att du bar fjädrarna nedåt... Den där skruden skrämmer inte många cowboys kan jag tala om.

Vad har jag själv annars gjort idag då...
Mina vattkoppar hindrar ju mig från att bada...så jag och morsan har hängt inomhus idag.
Vi har slöat lite, borstat varandra i håret, sorterat upp kläder ur resväskan, och sovit lite.
Ja, ungefär sånt som tjejer brukar gör om dagarna....//Betty

1 kommentar:

FARMOR O FARFAR sa...

SA VACKER BILD DA DU BETTY BORSTAR PA DIN MAMMAS HAR !!
FARMOR O FARFAR