måndag, maj 11, 2015

2015-05-11 Aj Aj!


Idag var baske mig ingen vidare dag.
Jag blev åksjuk medan vi åkte till simskolan ( jag hade visserligen haft lite ont i huvudet på dagen också) och precis när vi kom fram så kräkte jag på parkeringen.

Jag testade ändå att simma i några minuter men det gick inte så bra och då ville ju inte Betty simma under sin kurs heller så det hela slutade med att vi tog en korv på bänken utanför istället....

När vi sedan kom hem ramlade jag med rullskridskorna och slog låret i trottoarkanten.

När vi satt vid vardagsrumsbordet på kvällen så slog jag tån i bordet så jag började gråta....

Och när vi skulle lägga oss slog jag huvudet i sängen....

God natt.
//Rufus.

PS. Bilden ovan är från veckan innan när vi hyrde ett hus med Johan o Linda på österlen.
Då var en finare stund.

Inga kommentarer: