måndag, maj 25, 2015

2015-05-18 Bandage....



Idag var det sista dagen på simskolan för denna termin.
Jag lyckades knipa 2 stycken nya sim-märken och Betty kom hem med krabba röd och krabba Blå och skall lyftas upp till grupp tre nästa säsong.
Det var ju kul tyckte vi och firade detta med att käka onyttigt på ett gyllene M i Lomma.

Vi hade också med undervattenskameran för första gången så vi kunde filma mina hopp men pappa hittar inte sladden så den där filmen få vi vänta med att lägga ut här på bloggen till en annan gång.

Förresten så fick jag väldigt ont i tummen idag när jag landade lite fel efter några armhävningar med handklapp på konstgräsplanen i skolan.

Jag önskade därför att handen skulle bandageras innan jag skulle lägga mig, så bandage blev det på den.

Kram Rufus.

Inga kommentarer: