måndag, november 12, 2007

2007-11-12


Trött idag efter helgens bestyrer och sov länge imorse.

Idag fick vi besök av Tant Kajsa och Farbror Kristina (Vet inte om jag uppfattade hans namn rätt, får kolla upp det med mamma o pappa).

Tant kajsa önskade att jag skulle vara vaken när de kom hit.. så jag skärpte mig o tittade på dem ett tag. De tittade tillbaka när jag fick min blöja bytt. Jag får massor med presenter fortfarande och nu fick jag ett halsband till min napp som var fräsigt. När jag väl börjar använda en napp så lär jag nu ALDRIG tappa bort den.

Nä, nu börjar fotbollsgalan...så nu är det dags å sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Momos o Mofa Ingvars lilla gubbe! vad fin du och din pappa ska vara i likadana kläder , kan ni ligga o softa i soffan hela kvällarna , för du sov väl inte under fotbollsgalan? du måste ju hänga på så du vet hur du ska göra när du hämtar pris , för visst var det så att du skulle bli en ny Zlatan om så där en 17 år, morbror Ebbe ska nog träna upp dig ska du se, bara du börja stå på fötterna så ska vi nog se till att du få en fin fotboll , som du kan ha här hos momo o mofa Ingvar. Det var väl skönt med ett bad ,ÅÅÅ vad söt du är i punkfrisyr, momo längtar jätte mycket efter dig ,i morgon ska jag skicka ett litet paket till dig, jag har gjort adventskalendrar till dom lite större barnen (Simon,Oliwer,Mathilda).Emma och du får ett lite större paket som får räcka hela december , så ska momo göra en advenskalender till er också när ni blir lite större och inte ska ha allt i munnen, nä nu börjar momos ögon gå i kors så nu får vi säga godnatt och pussar o kramar , så skriver vi till dig i morgon igen . PUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS. MOMO O MOFA INGVAR

kajsa sa...

Hej Rufus, det är inte lätt med namn. farbror Kristian hälsar! Tack för besöket, du var hemskt söt och trevlig.

/Kajsa