söndag, november 18, 2007

2007-11-18



Relaxat hemma hela dan.
Softat med en simtur i min lilla blå bassäng idag också och det kändes lika skönt som senast.

I helgen har jag fått lära mig konsten att ha kvar en napp i munnen. Kändes lite märkligt med en stor plastgrej som täckte halva ansiktet men visst, den var ju lite skön att ligga och bita på.
Jag har fortfarande inte förstått hur lång tid man måste tugga innan det ska komma nåt käk ur den?
När jag får av mamma så kommer det ju direkt!

Mormor har skickat mig en ny tröja o byxa på posten. Finfint !
Och så har jag fått en ny röd svamp-dress av mamma och pappa som jag bar upp lite tjusigt i min fina nya sittstol.
Svamp-dressen var så skön så jag slappnade av ordentligt i hela kroppen och kräkte ner den efter en kvart.

Nu sjunger mamma Imse-vimse-spindel.. och så tror hon att jag gillar det!
Jag vill ju hellre kolla in Brasilien-Peru på TV med pappa.
idag tror jag att det gula laget har chans att vinna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älskade Rufus gubben! Vilken jätte napp , hittade dina föräldrar inte någon som var lite mindre? Snygg dress Var det värkligen svampar på dressen , det så ut som dö-skallar,. Nu är klockan jätte mycket så nu sa vi gå och sova , godnatt, godnatt och många kramar o pussar från Momo o mofa Ingvar

Anonym sa...

HEJ RUFUS !!

SÅ HÄRLIGT ATT DIN MAMMA SJUNGER FÖR DIG !
UNDRAR OM DIN PAPPA KAN SJUNGA NÅGON FIN BARNSÅNG OCKSÅ ?
JAG TROR DET .......FÖR HAN HAR FAKTISKT VARIT MED I KÖR NÄR HAN GICK I SKOLAN !!

SÅ LJUVLIG DU ÄR DÄR DU SITTER I DIN NYA STOL !!
UNDRAR VAD DU TÄNKER ?
MÅNGA PUSSAR FARMOR O FARFAR

Bosse sa...

Fick tips om den här bloggen av Anne P. Jättesöt liten kille!! Grattis!! Mvh Bosse Ignell

Anonym sa...

HEJ RUFUS !

Hoppas att du haft en fin dag med mycket sömn o lite upptäckar glädje !
DU är ju 3 veckor I dag ......fantastiskt vad tiden går !
Mys gärna i pappas o mammas famn i kväll då vet vi att du toppen mår !
KRAMAR farmor o farfar