tisdag, november 06, 2007

2007-11-06


Lugnt och skönt idag. Mamma och jag har hängt hela dagen och bara chillat i lyan. Sovit har vi gjort i massor medan Pappsen har varit ute och shoppat till mig för jag kräker på allt. Och så har jag fått nya fina kläder av pappas gudföräldrar Mia och Jörgen. Tack pappas gudföräldrar! Jag blev jätteglad av presenten!

Nu e det dags för middag... eller är det kvällsmat? Kanske efterrätt? Jag vet inte...

Och så glömde jag förresten å säga grattis till morbror Ebbe (S är fortfarande svårt å säga) som fyllde år igår...
Grattis morbror Ebbe i efterkott på jutton-års dagen från Rufus!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack ska du ha sötnos! längtar redan tills vi ses igen, men det är väl nån månad kvar. får följa din vardag här istället! puss /morbor

Anonym sa...

FARMOR O FARFAR LÄNGTAR TILL I KVÄLL FÖR DÅ FÅR VI KOMMA TILL DIG IGEN !!
EN VECKA ÄR DU NU
UNDERBARA LILLA DU !!!

KRAM PÅ DIG, VI SES SNART OM NÅGON TIMMA
DIN FARMOR O FARFAR