måndag, november 05, 2007

2007-11-05


Sov länge idag också.
Pappa lär mig mer och mer av att njuta av en lång sovmorgon så jag sov hos pappsen till kl.11 idag.
Mamma tyckte det var kanon och sa att jag var duktig som sov länge. Det sa hon inte till pappa, men jag antar att han visste det själva.
Fukost i vardagsrummet blev det idag och sen var det dags att spana in köket. Där har jag inte varit så mycket.
Speciellt intressant var det inte heller, så tillbaka till sängen en stund senare.

Jag har kommit på ett knep när jag tycker mamma och pappa inte tittar på mig. Då gör jag ett litet ljud och så kommer de snabbt och tittar och klappar på mig. Då är jag nöjd igen.

Idag har det annars varit mest kräk. Men så är jag också jättehungrig hela tiden.

Tant Emma och en skäggig gubbe Emil kom på besök och pappa fick laga mat (jag vågade inte prova det, så nöjde mig med det gamla vanliga). Jag fick en kinesisk drake av Emma o Emil, som pappa sa att han skulle leka med. Hade jag kunnat prata så hade jag blivit arg, för det var ju min!
Nya folk på besök hela tiden och tant Cecilia gav mig en sparkdräkt som var fin och mjuk. Den skulle jag nog kunna kräka ner nån dag.

jag var mycket vaken och tittade runt mycket idag... men nu blir det sängen.

Inga kommentarer: