onsdag, december 05, 2007

2007-11-05

Faster Veronika var och hälsade på en liten stund på kvällen idag.
Jag hade inte sett henne på nån vecka så jag blev glad för att hon kom och jag bjöd på ett fint "smile" ...and the whole world smiles to you... kunde man ju nästan bokstavligt kunna säga.


Nu är det mer och mer leende om dagarna. Jag undrar själv om jag förstår vad jag ler åt, men kul är det. Jag har oxå börjat slänga mer och mer med hela kroppen och huvudet när jag bärs runt, och det bådar ju gott för mina kommande muskler.
Mamma och pappa får passa sig när de bär mig och hålla i mig ordentligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ LILLA RUFUS



Så härliga leenden ni har alla 3 På bilden både du åsa och veronika .
Det måste varit en kväll i charmens tecken !
I dag torsdag så fick jag hålla o gosa med dig igen ,det var alldeles underbart !
För vi din farfar o jag har ju varit o besökt tomten så det var ju ett tag sedan vi sågs !!
Din farfar längtar också att få hålla dig snart !
PUSSAR O KRAMAR DIN FARMOR O FARFAR