onsdag, december 05, 2007

2007-11-30



Jag trodde jag skulle vakna upp i Stockholm! Men momo bodde visst fem mil utanför, på vishan och där är tyst som graven. Så därför passade jag på att sova lite längre på morgonen och var fortfarande lite trött när vi skulle äta frukost. Momo och mofa ingvar verkade glada att jag till slut vaknade och var med vid frukostbordet.


Såklart ska mamma åka och visa upp mig för tjejer. Träffade puddingen Alicia idag, hon föddes fem månader innan mig så just nu är hon lite piggare än mig, men snart kommer jag ikapp! Alicias mamma, som är min mammas bästa vän, hade rakat bort hennes fina hår för hon hade skavt bort håret i nacken! Men jag antar att det växer ut till en sån fin kalufs som Alicias mamma har.

Efter uppvisningsshowen åkte vi allihopa till Kista centrum för att mamma skulle kolla in vinterskor, jag sov mig igenom shoppingen också. Kista centrum var ingen höjdare och som tur var var mormor med som kunde ta hand om mig!

Inga kommentarer: