onsdag, december 05, 2007

2007-12-01


En sån där lördag när man inte gör någonting annat än att åka från famn till famn. Moster Sara kom på besök och äntligen fick jag träffa henne, ett tag trodde jag nästan att jag hade två mammor. Men efter mycket tittande så kom jag på att moster Sara var lite mindre och smalare än mamsen.

På kvällen låg jag och tränade och gjorde huvudlyft på morbror Ebbes bröst till filmen Troja. Morbror Ebbe e en rätt rolig och cool kille. Längtar tills jag kan bli bättre än honom i fotboll han säger att han ska lära mig allt han kan... Men sen då?


Men var e pappa någostans? tror jag saknar honom... hörde att han var vilse i skogen... Mofa Ingvar sa att mamma skulle tycka synd om honom, men hon tyckte mest att det var orutinerat att inte ha med sig ficklampa om man ska ut och vandra i skogen på natten. På ett vis håller jag med, men lite synd om pappsen var det.

Inga kommentarer: