onsdag, december 12, 2007

2007-12-12

Klädde min första julgran idag. Mor och far hade ambitionen att köpa en riktigt fin gran som luktar och släpper barr, men det blev en plast istället när allt kom omkring. Lika bra är det tycker jag, så kan skogen få växa några år till. Jag e hel impad av julgranen och kollade in den mycket och länge! Det är tomt under granen men jag räknar med att det kommer fyllas med klappar till mig.
Sprängde vågen igen på BVC! och har gått upp ytterligare 450g sedan sist... Dessutom fick jag den glada nyheten att jag kommer bli längre än farsan, ha ha! Hela 184 ståtliga cm, om kurvan går år rätt håll.

So this is christmas...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rufus !

Men så gulligt när vi dig genom den röda kulan !
Det var ju kanon med en plastgran , nu kan mamma o pappa vara säkra på att det inte faller ner något stickigt barr på dig om du är nära granen !
Din första jul , ja det skall bli riktigt spännande för i år finns det kanske julklappar i "mindre storlek ".
Vi får se vad tomten har med sig till dig ?
I kväll skall vi fira lucia tillsammans med lussebullar och pepparkaks bockar !
Vi ses snart kram farmor o farfar

Anonym sa...

HEJ RUFUS !!
Men oj då !!
Tryckfelsnisse har varit framme !
Naturligtvis så skall det vara så här .........
Men så gulligt när vi ser dig genom den röda kulan !
FARMOR O FARFAR

Anonym sa...

Hej Rufus gubben, längtar efter dig jätte mycket, nu har vi två små bus pojkar här hos oss , Simon o Oliwer ska bo här hos momo o mofa Ingvar enda fram till tisdag , för deras föräldrar är i stora landet USA , det ligger jätte långt här i från . Vi har varit och tittat på Simon när han var tomte på dagis , dom hade luciatåg det kanske du såg i morse på tv,n ,inte simon ,men ett luciatåg. När dom andra barnbarnen har åkt hem, kommer vi ner till dig, så kanske tomten kommer med paket.Momo o mofa Ingvar ska bo hos din farmor o farfar , men du får ha morbror sebbe hos dig i några dagar . vi ska ju ut i stora världen också en resa till Danmark blir väl kul med oss , när vi kommer ner. Nu ska vi gå och sova , du var jätte fin i den röda kulan . Puss o Kram momo o mofa Ingvar