fredag, december 21, 2007

2007-12-20 GOD JUL!

Mycket på gång inför julen. Glöggen kokar över på spisen och peppercookiesen bränns i ugnen. Gröten verkar god och jag tror att jag har varit snäll i år. Återstår att se på Julafton. (Ok då, jag är lite gnällig när jag ska sova, men ganska snäll för det mesta i alla fall)
Mormor Anna och morfar Ingvar är här på besök så jag får väl ta o visa dom en julpyntad stad idag.
Nu tar jag nog en liten paus i min dagbok o återkommer när jag har lite mera tid...

GOD JUL ALLA KOMPISAR!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ HEJ PÅ DIG RUFUS !!

Vet du vad !
Farmor tyckte de var toppenkul att köra dig I vagnen då vi alla var i stan den 21 dec !
Farmor , mormor o Ingvar o din mamma o pappa promenerade till stan för att köpa julklappar o fika !
Det var en mysig dag , så på kvällen fick du träffa din farfar också !
Julkramar FARMOR O FARFAR