söndag, januari 06, 2008

2008-01-06


Oj oj oj.
Snacka om att jag har haft mycket att göra. Min första jul hemma hos farmor och farfar med massor av fina paket och första nyårsafton som jag firade i Kristianstad på Selmas mormor och morfars fina fina gård... Där fick jag äntligen sprattla med Selma på samma filt och massor av pussar av Lionel! Vid tolvslaget kollade jag och mamsen ut genom fönstret på raketerna.

Nu är det rätt skönt med lite lugn och ro. Så i morse softade jag lite i köket efter dagens frukost i puffen som bara blir mindre och mindre.
Har hittat mina händer och dem är rätt goda, faktiskt. Men den "stora" gula björnen är inte illa den heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är världens finaste! Du har ju vuxit jätte mycket ,sedan vi sågs precis innan jul.Om två dagar åker mormor o morfar Ingvar till ett land som heter Thailand , där finns det ingen snö som här hos oss ( fast ni kanke inte har någon) uppe i Stockholm.I Thailand ska vi bada och sola , spela lite golf ska vi nog också göra,om det inte är alldeles för varmt. Sen när vi kommer hem, så är du hemma hos mormor o morfar Ingvar , det ska bli jätte mysigt att få pussa o krama på dig när vi kommer hem. Puss o Kram, via datorn, från mormor o morfar Ingvar

Anonym sa...

HEJ HEJ !!
Du är så efterlängtad ......Vi har saknat dig på bloggen

Bilderna på dig är ju så söta !
Men allra sötast är du ju i verkligheten ,då vi får hålla dig och gosa med dig !
Ja du .......det är så mysigt att få vara farmor o farfar till en finfin 2 månaders kille !
MÅNDAGSPUSSAR FRÅN FARMOR O FARFAR