onsdag, januari 16, 2008

2008-01-16

Hur coolt är livet egentligen?

Jag ligger och snackar med ananasen och apan och tränar huvudlyft på min Tropical Island. Mamma lyckades verkligen köpa det färggrannaste och roligaste babygymet hon kunde hitta. Jag är mycket nöjd faktiskt, mammsen och pappsen packade upp den med viss skepsis. Jag fattar fortfarande inte hur dem kunde tycka den var för färggrann och skränig? Själv tycker jag att min Tropical Island är störtskön.
Har mest gymmat på ön idag, vi gick en sväng till BVC för att kolla vikten och jag hade tydligen inte gått upp så mycket som jag borde så vi får se om jag får någon extra mat ikväll. Mamma blev tillsagd att vila lite på eftermiddagarna för att mjölken inte skulle sina, så vi somnade båda två i soffan. Och nu ska jag gymma lite till.
Thats all folks!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ HEJ PÅ DIG !

Vi tycker att det ser ut som om det kommer fram små söta muskler på överarmarna ?!
Ja ......så som du tränar på gymmet så ......!Kramar farmor o farfar

Anonym sa...

Hej Mormors o Morfars sota unge ar du pa vag hem till oss snart det ska bli sa kul att traffa dig , vi har det bra solen skiner vi ses snart halsa mamsen o papsen pussar o kramar