måndag, januari 28, 2008

2008-01-28

Mamma e galen. I morse trodde hon jag sa att jag älskar henne. Jag hade bara lite nya sound för mig och hon tolkar det på sitt sätt... kan man lugnt säga. I själva verket sa jag bara BVLURRR BFFFOPR FFOOFFRR, typ och en massa roligt bubbel kom ut ur min mun.
Det här med att vända sig är jag numera grym på. Det tog en mellandag med prövningar och idag showade jag för mamma, mormor och morfar till frukosten.
Kolla in detta move!

Önskar farsan kunde sett! Men jag lät mamma filma mig så att pappsen kan få njuta till min graciösa vändning.
Så här glad blev jag efter två lyckade vändningar!


Dagen har varit skön med semla och kaffe i mjölken på ett fik i Sigtuna. Och sedan fick mamma dåligt samvete så hon "promenerade bort semlan" runt byn och då passade jag på att sova en timme eller två i friska luften.
Fick en myshund av mormor och morfar som jag gillade mycket! Ananasen har fått en konkurrent. Undrar vad jag ska döpa hunden till? Gunnar kanske?
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5160600167012977074" />
Nu har jag fått ett bad av mormor och snart är det bedtime stories.
Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ HEJ PÅ DIG !

Rufus ,du är alldeles speciell helt otrolig !
Farmor o farfar längtar att få se när du vänder dig !

VI har också vänt på oss i dag !
Det var inte så speciellt graciöst och vackert som vi tror att du rör dig !
Men dock .......Vi har gjort en timma på friskis o svettis då vände vi oss på golvet i o sträckte på både armar o ben !
MJUKA måndagskramar FRÅN DIN FARMOR O FARFAR