söndag, januari 27, 2008

2007-01-27

Vända sig har blivit min nya grej. Igår vände jag mig från ryggen till mage helt på egen hand, för allra första gången. Idag har jag försökt göra om detta äventyr men inte lyckats lika bra, jag fastnar liksom på vägen.
Mammas kompis Maria var här idag igen och vi gick på prommis i det fin-fina vädret. Vi till och med fikade ute på mormor och morfars tomt, medan de var och spelade golf.
Morbror Sebbe har blivit en hejare på att fotografera och lyckades till och med få med sin stora skugga när han skulle fotografera oss.

Jag njöt av solen och snackade som aldrig förr. Här stylar jag för Maria och visar att jag kan spotta ut nappen, fånga upp den igen och dessutom få in den i munnen UTAN HÄNDER! I EN BJÖRNDRESS, DE NI!


I morgon har jag ännu ett stort äventyr framför mig... Kanske kan jag vända mig till mage igen?

Inga kommentarer: