fredag, februari 15, 2008

2008-02-14

Kanske bästa dagen i mitt liv, So Far!
På morgonen strålade solen in i vårt sovrum. Mammsen och jag åt frukost och sedan bar det av till babysim för första gången!!! Lattjo Lajban.

Mamma fick inte bada, sjuk eller nåt, så jag fick äran att bada med självaste instruktören. Mamma sprang istället runt och fjantade med kameran medan jag stolt visade upp mina simkunskaper. Instruktören tyckte jag var så duktig så hon trodde att jag skulle kunna bli elitsimmare när jag blir stor. Själv tyckte jag redan att jag höll högsta elitnivån i babyklassen och sprattlade med benen som värsta Frölander.
Sedan fikade mamma med kompisen Ida. Ida ska också ha barn. Jag orkade inte hälsa på mammas kompis utan sov i vagnen ungefär i fyra timmar efter det hårda träningspasset i poolen. GÖTT.
...Och på kvällen kom pappa hem!

4 kommentarer:

Anonym sa...

coolt, nu kan du nog simma hos mormor o morfar Ingvar nästa gång, vi har 30grader i poolen , så det är varm och skönt. vi syns snart pussar o kramar från oss.

Anonym sa...

HEJ RUFUS !!

VI SÄGER BARA :......... Du ser ut att ha en riktigt skön stund i badet !
Du riktigt strålar !
TISDAGS KRAMAR FRÅN DIN FARMOR O FARFAR ......
FÖRRESTEN VI SES SENARE I DAG SOM ÄR DEN 19 FEB !
DÅ BLIR DET MÅNGA KRAMAR !!

Anonym sa...

Det ser gott ut att bada.Vi har fortfarande nästan en meter med snö.
Hälsningar Anne Lise och Erland

Anonym sa...

Mormor och morfar Ingvar bara skryter,skall du veta,dom har poolen inomhus.Stora och många kramar från oss som bor 10 mil norr
om Oslo. Anne Lise o Erland