fredag, februari 22, 2008

2008-02-15 till 2008-02-21

"The week in pictures" som man bukar säga i branschen som mor och far är involverade i.
Pennan är ibland inte lika kul som fotot så därför satsar jag lite mer på berättande genom mina snapshots idag!

Jag växer så det knakar och mina kläder blir mindre och mindre. Vissa saker passar mig inte alls längre och ibland liknar jag en inlandad kassler...fast med kvinnlig top nästan.

Badat har jag gjort massor denna veckan. Både i balja och i badhus. Jag blir mer och mer en fena på att plaska runt och det är bara en fråga om NÄR som jag kommer slå världsrekord på 50 cm baljsimning.

Så här gigantiskt är vårt stora badrum och det får plats med hela fyra saker i det på en gång. En vask, en Rufus, en toalett med fötter på och en badbalja.
Kraftig vind inomhus idag med.
jag o farsan. Vi blir mer och mer lika varandra.
Chillin out ´n Relaxin!
Same same but different.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ RUFUS !!
Det där med kläder o skor är konstigt eller hur !
Du växer ju så mycket på en liten tid !
Märkligt egentligen att plötsligt är allt" för litet "!
O det bara blev så helt plötsligt (det syns ju inte när kroppen sträcker på sig från topp till tå !

Den där starka vindpusten hemma hos er , ja den vinden gjorde ju en så urgullig frisyr på dig !
Så om du inte ogillade vinden allt för mycket så ser vi gärna fler foto med en "aning stormvind "! ELLER ?
UNDERBARA FREDAGSKRAMAR FRÅN FARMOR O FARFAR

Anonym sa...

Hej lilla gubben ! Nu bär det snart av till fjällen , där ska morfar Ingvar lära pappsen att åka skidor. Du får väl ligga i vagnen , när vi far ner för backarna, men nästa år , så kan du säkert pröva du också . Cool frissa! vi får hoppas det har mojnat, när vi ska åka skidor, så vi inte blåser bort.kram mormor o morfar