måndag, februari 25, 2008

2008-02-23

Off we go!
Morsan och farsan packade varma termobrallor, slimmiga långakallingar och svettiga mössor och sen åkte vi...mot snö backen! Världens längsta biltur intogs och ibland blev mina päron trötta på att köra så jag fick ta över och brumma i några mil så att de kunde de vila lite i baksätet. Alla tjatade på mig och sa att greppet på ratten skulle vara "tio i två". Jag kände mig mer bekväm med sisådär "tjugo i fyra"-greppet.Vi körde förbi den ena hålan efter den andra och när vi närmade oss nattsömn så kom vi på att vi inte kunde stanna i Fucking Åmål utan valde i stället Sköna Säffle. Vi hittade ett gammalt slott att sova i och jag kunde öva och träna sittkonst på en 1800-tals soffa. Jag satt bra och hade kanon balans i hela kroppen. I alla fall i några minuter....

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ HEJ PÅ DIG RUFUS !!!

SÅ SKÖNA SOFFBILDER !
De är ju så vackra som de finaste konstverk !
Du ser ut att trivas !
FARMOR O FARFAR