lördag, februari 23, 2008

2008-02-22

Idag har jag mest hängt med mamsen. Vi var på päron-kurs (föräldrar-kurs alltså) och där var massor av såna i min storlek.
Mycket skoj att se att det fanns så många av min sort.

På kvällen skulle vi egentligen åkt bil till snölandet, men detta hann vi inte och och så skulle vi packat men det hann vi inte det heller, sen skulle vi vara borta kl sex och till och med det hann vi inte heller. En aning försenade kom vi i alla fall till våra vänner Helena o Marcus som bjussade på Pizza och i deras hus fanns ungefär sju olika sorters djur som sprang runt som ett värsta zoo.
Jag gillade mest den lilla hunden som såg ut som en räv och den verkade gilla mig också. I alla fall mina fingrar.
När jag kom hem var jag så trött så trött efter dagens grejor så jag somnade innan jag ens hunnit ta av mig mössan. God Natt!

Inga kommentarer: