tisdag, mars 18, 2008

2008-03-18

Jag har varit för dålig på att skriva sista tiden. Har ju hänt så himla mycket. Var ju i Sälen och drog vidare direkt till mormor i Stockholm. Mamma och pappa skulle på Årets fest. Det var mycket fix och trix innan men mamma lyckades knåpa ihop en tjusig outfit till mig! looki looki...


Årets fest var ingenting för mig men det var roligt att mams blev glad, för hon vann nåt pris för någon bild hon tog i Turkiet. Jag fick hänga en stund på mammas armar...

Då passade mammas kompis Sanna på att ta en bild på lilla familjen.
Annars var det mest mormor som minglade med mig.

Morbror Sebbe var sjuk typ hela tiden så mamma satte upp en regel att vi inte fick snacka med varandra för att jag kunde bli sjuk. Helt onödig regel tycker jag! Jag blev ju sjuk ändå.
När vi reste hem till Malmö i söndags fick jag åka x2000 kul, men mamma blev åksjuk. Så jag snackade lite med Johan, rätt trevlig kille men hanville sno min bitring! Det gillade jag inte, han kan faktiskt köpa en egen!

Väl hemma har jag mest relaxat och hostat...

Inga kommentarer: