torsdag, mars 20, 2008

2008-03-19


Tvätta, tvätta, tvätta... Mycket tvätt blir det. Säger dem, mina päron alltså. Men mig gör det inget att hänga nere i tvättstugan. Jag tycker det ekar rätt schysst där nere i källaren och testade glatt mina röstresurser i det dunkla ljuset.
Hängde lite med Selma och Lionel på kvällen. Familjen costa-leyman fick för sig att promenera nere på ribban och vi hängde glatt med. Men de vuxna blev lite kinkiga och tyckte att det var för kallt så vi åkte hem och frossade hamburgare istället. Men Jag fick bara morotspuré.

1 kommentar:

Anonym sa...

GLAD PÅSK ÄLSKADE LILLA GUBBEN ! Det ser ut som du tyckte om maten , i varje fall , om du nu fick något i munnen vill säga, din lilla "gris" snygg i dina nya fina påsk kläder såg vi, du längtar väl efter oss förstår vi , vi längtar i varje fall efter dig. PUSS O KRAM MORMOR O MORFAR