torsdag, april 03, 2008

2008-04-03

Jag avancerar i mitt konstsim och poserar mer och mer för den flytande fotografen bredvid mig, oavsett om det är mamma eller pappa som fotar. Idag hade jag tre fina dyk, men mest tid ovanför ytan. Här vilar jag lite på farsans skalle medan han passar på att doppa sig. På min simskola är det massor av snälla bebisar och under vår fina sångstund så sjunger vi alla bom-chicka-bom och samlas i mittelen och skvätter vatten på varandra. Då ser de flesta ganska roliga ut... i alla fall om man tittar underifrån. Så här ser några av mina simkompisar ut.. På kvällen kom mina kompisar Lionel o Semla hit. Päronen invigde årets första grillning och Lionel lånade min fina gula bil o brummade runt i huset. Lite senare bevisade han att jag ligger långt efter i att använda mina stämband. Jag försökte hålla jämna skrik steg med honom men det var helt omöjligt så jag somnade i stället.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej rufus
det var kul att se dina simkompisar dom ser trevliga ut
undrar om det finns nagon tjej dar alla ser ju lika lyckliga ut pa sitt vis .......hi hi
det skall bli harligt att fa krama dig snart igen
vi ses snart
kramar fran din farmor o farfar ..som har mycket upplevelser att beratta for dig o dina foraldrar