torsdag, maj 01, 2008

2008-04-30 fest!


Jag fyller 6 månader idag! Alltså dagarna bara rinner iväg... Ska de gå så fort resten av livet? Jag bara undrar för det är så mycket jag vill hinna med.

När jag vaknade upp hade pappa åkt igen. Hmmm. Mams och jag tog i alla fall en tur till havet igen, det är en lång promenad fram och tillbaka så jag tror mamma får motion. Vi träffade farmor och faster och jag charmade de flesta idag på kallbadhuset. Har jag blivit stammis kanske?

Mamma skulle gå på konsert med en tema kväll om Nina Simone. Då kom farmor och farfar och tog hand om mig. Det gick bra, jag var snäll mot dem. Jag hade dessutom fått den roliga leksaken på bilden av dem. Farmor sa att den var från 6 månader så jag får väl klura ut hur den funkar. Den piper och blinkar i alla fall!
Mammas och pappas present var inte lika spännande, eller jo pappret var fint, men den gröna filten var ju inget jag kunde tugga och slå på, eller stoppa i munnen.

Inga kommentarer: