torsdag, maj 01, 2008

2008-05-01 Valborg...

Regnigt och dant.
Vi tog en tur med bilen. Jag sov och mamma skulle spana in ett hus hon bokat visning på. Hon fick ångest av bostadsområdet och sa att hon skulle avboka husvisningen. Istället åkte vi till Djingis Khan och hälsade på en kompis till mamma. De kan kanske hända att vi flyttar dit. Jag och mamma måste nog bara övertala papps att överge Malmö för Lund. Det verkar inte helt lätt.


Efter visiten i Djingis kollade vi på demonstrationer i folkets park, mamma skulle prompt fotografera fast det regnade som sjutton. Mamma fotograferade mig oxå fast med mobilen, när jag sneglade ut på demonstranterna genom min mysiga lilla koja!


Ända sedan jag föddes har den här bollen förföljt mig. Det började med att morbror Sebbe kom och hälsade på mig på BB. Då hade han den med sig. Men kanske skulle jag önska mig en lite större nu när jag är över ett halvår? den här äter jag snart upp!

Inga kommentarer: