fredag, maj 02, 2008

2008-05-02

Tjenare tjenare!


Hängt i parken, solen skinit och jag lånade mammas solisar. Vi har kollit in cirkusartister, karuseller och glada bebisar.
Jag har pratat med pappa, mormor och faster i telefon. Jag tror jag hajar nu vad telefonen är till för, så fort mamma eller pappa snackar där så vill jag gärna säga ett par ord.
En annan grej som jag gillar är lampor. Alla slags lampor är intressanta. Sen är ju morsan lite fånig, varje gång jag tittar på lampan, då tänder hon den och säger "TIIITTA LAAAMPAAA". Ha, precis som att jag inte skulle veta det nu! Jag låter henne hålla på och så ler jag lite. Då blir hon glad och jag gillar att göra mina päron glada.

1 kommentar:

Anonym sa...

COOLA BRILLOR! PÅ COOL GRABB, lite tjejiga kanske,men det gör inget för du är ju världens tuffaste unge tycker mormor, puss o kram så ses vi snart.