tisdag, maj 27, 2008

2008-05-14

Det här är ett rån!!
..Sade mamma, fast med ganska mild stämma, när hon gav mig ett såntdära fyrkantigt kex-löv som hon sa åt mig att jag fick stoppa i munnen. Jag blev oerhört skeptisk till en början. Försökte hon blåsa mig, morsan??
Hon har ju aldrig gett mig något förut som jag själva skall stoppa in i gapet och tugga ner. Men oj oj, den här rån-grejen var en höjdare. Jag fick nog ner några smulor men jag satte en del av det i ansiktet också. Jag missade gapet vill säga, så det hamnade där det hamnade..men kul var det. På eftermiddagen blev det besök hos en av alla min tjejkompisar, Alicia. Det va ett tag sen vi sågs, men hon va lika söt som vanligt. På kvällen kom även mor och far, och medan de skulle käka mat så tänkte jag leka mer med Alicia. Men hör och häpna, hon somnade!! Fast hon hade gäster på besök!

Inga kommentarer: