tisdag, maj 27, 2008

2008-05-15

Att packa en väska visade sig vara en sak som jag behärskade väldigt bra. Imorgon skulle det bli tidig avfärd så vi bestämde oss för att packa våra prylar idag. Jag fick med mig skor, hårborste, lite kläder och det viktigaste av allt, Mig själv!! Men eftersom vi inte skall åka förrän imorgon bitti så känns det ju onödigt att packa ner mig idag. Nu packar jag nog upp mig igen och väntar tills imorgon. Vimmel vimmel! Pappsen visade några av sina finaste sportkort på Galleri i Stockholm tillsamans med sin kompis Magnus Wennman och jag vimlade som aldrig förr bland alla celebriteter (det måste det ha varit för vi var ju i stockholm). Vernissage vernissage... vilken konstkritiker jag är. Pappsen är duktig på att ta kort.. och hans kompis Magnus gick verkligen inte av för hackor han heller! Det va skoj det här! Mera sånt!

Inga kommentarer: