lördag, augusti 09, 2008

2008-08-09 Stockholm!


Vi kom till Stockholm i söndags för nästan en vecka sedan och det har regnat, regnat och regnat. Tydligen inte bara i Stockholm, det verkar ha regnat i hela Sverige. Inte har det gjort mig så mycket. Mormor och jag har letat och rensat bland morbror Ebbes gamla leksaker som jag kan leka med...

Och vi har gungat inomhus...

Jag har koncentrerat mig på lite andra saker. Som att titta på pappa i datorn, klappat händerna, matat mamma med min mat och på morgonen när hon fortfarande sover och jag är vaken delar jag med mig av mina nappar och stoppar in dem i hennes mun. Jag har också öppnat alla skåp jag kan hitta, kastat ner momo och mofa Ingvars högtalare, petat i deras video och DVD-apparater och smulat ner deras golv.


Ett par gånger har vi gjort utflykter till gammelfarmor och träffat mammas kompisar. Vi hälsade på Maria och gojan, gojan var läskig så jag kunde inte riktigt slappna av där... Vi har hälsat på Alicia, Pavlina och Emil, flera gånger.

Alicia pussar mig medans jag lånar hennes fina bil.

Idag har vi varit i stora staden fikat med mammas kompis Anne och tittat på utställningar på kulturhuset. I belöning för att jag hängde med på utställningar fick jag leka i kulturhusets lekpark för barn under två år...

Det var i alla fall kul!

1 kommentar:

Daniel Nilsson sa...

Oj vad mysigt ni har det! Saknar er jättemycket!
Puss o kram pappa!