måndag, augusti 18, 2008

2008-08-18 Rufus med klös!


Fortfarande är det mamma och jag som gäller. Men vi längtar båda efter pappa som är kvar på OS. Fick en fin fin leksak av farmor och farfar idag! En sån trälåda man lägger klossar i, ja nu kan jag träna hjärnan så jag slipper bli som mamma.
Musik är nåt jag diggar skarpt. När ljudleksakerna sätter igång och spelar ljuv musik börjar jag gunga fram och tillbaka, där jag sitter eller gungar upp och ner där jag står. Tar musiken slut gör jag det om och om igen.På morgnarna skruvar vi upp radion och dansar om det kommer en bra låt. Fast då dansar jag med mamma. Mormor, Morfar Ingvar och jag brukar spela på riktiga instrument när jag är hos dem. Det är grejer det! Nu får jag nöja mig med radio och leksaker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej mormors kattunge ! Mormor har fortfarande en liten skorpa på näsan efter dig. Ser att du kan vara katt mot mamma också . Längtar redan efter dig fast vi nyss har umgåtts flitigt i några dagar, vi får se om vi kan titta ner snart till er . kram Mormor o morfar Ingvar

Daniel Nilsson sa...

VIlken fin tecking du hade gjort till pappsen. Det ser precis ut så som det gör här i OS byn. Massa färger och folk som springer. Pappa saknar er ! puss puss