söndag, augusti 17, 2008

2008-08-17 rutiner...


Bubbel! Drägglar rätt mycket nu, gaddarna där uppe är äntligen på väg ut. Medans jag väntar på nya tänder kan jag roa mig med att göra bubblor av mitt saliv.
Annars tillbaka till ett lugn. Vi försöker komma in i våra rutiner, sovtider, mattider och en lugn och skön dag. Den enda utsvävningen vi gjorde var till en gunga i rörsjöparken och en fika med Tekla i stan. Tekla blev så här glad när hon fick äta lite av bananen jag hade med mig till fiket.

Fast egentligen kanske det var hennes mamma som blev glad...
Jag och mamma har haft en pysseldag. Jag har ritat min första teckning, eller kanske hackat min första teckning. Jag fick inte äta kritorna för mamma så jag hackade och drog lite med dem på ett fasttejpat papper. Jag försökte riva bort pappret men mamma var snabb och ville spara det. Hon e inte lite konstig. Ja, det blev pappa på OS, än så länge är det mamma som bestämmer motiven...

Och...
Äntligen fick jag mig ett bad. Trots badförbud. Tydligen var jag så skitig att det behövdes, ska se till att jag blir så skitig lite oftare! För det är roligt att bada!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ HEJ PÅ DIG RUFUS !!

Det är så härligt att få passa dig , du är så glad och så trygg !
OH .........så gullig du är på bilden där du badar !

SÖNDAGSKRAMAR FARMOR O FARFAR