lördag, september 06, 2008

2008-09-02 Ny Adress!

Jag har flyttat!
Till en väldigt spartansk etta utan vare sig kök eller vardagsrum. Önskar ni kontakta mig under de fem minuter jag bor i denna lägenhet så är adressen förljande:
Rufus Sjöström Nilsson
Liberovägen 18
117 83 Blöjberga

Jag flyttade ut nästan innan jag hann flytta in men strunt samma, för jag trivdes aldrig i den där trånga boxen ändå. Drog en repa neråt playan istället och svingade lite däck i lina, och mumsade lite käk på kallis med tre F:
Farsan, Farmor och Faster. Vid hemkomst och kvällsmat var jag hungrig som en buffel. Jag tryckte i mig den lagade laxen med potatis och det var så gott så jag knappt hann tugga. Jag åt med hela trynet. Som en riktig gris. Avslutade kvällens bestyrer med en oerhört lik Michael Jackson imitation. Jag dansade Moonwalk på pappas mage iklädd min nya pyjamas som scenkostym och så sjöng jag:
You know I'm bad
I'm bad - you know it!
You know I'm bad
I'm bad - come on
And the whole world has to answer right now
Just to tell you once again..
..who's bad!

Inga kommentarer: