torsdag, september 25, 2008

2008-09-20 Tjejer!

Mammas och pappas kompis Lars kom på besök och åt glass med oss idag. Förutom glassen så var de vuxna ganska tråkiga då de bara satt i soffan och babblade en massa fotosaker hela tiden.
Tjejerna som Lars hade med sig var däremot desto roligare.
De lekte med mig, körde runt mig i min kärra, och kramade mig.
Jag myste och tyckte det var jätteskoj! Jag är ju inte van vid att leka med såna här stora tjejer men jäklar va kul det var. Båda tjejerna bor i stora hus med trädgård och en av dem hade sagt att hon "hade hört talas om ett barn som bor i lägenhet". Jag vet inte om det var mig de menade... men kanske borde vi flytta till större...

Vad jag och mamma tittar på här kanske ni undrar?Jag kan tala om att vi fäster blicken på en flaxande elvisp som befinner sig i himlen bland molnen! Det var ju tusentals människor ute på stan idag med skyltar som skrek, men jag förstod ändå inte varför det skulle flaxa en visp i himlen. Fick senare förklarat att vispen tydligen hette helikopter men det klarar jag ju aldrig av att säga.

Inga kommentarer: